Програмою було передбачено проведення п’яти окремих зустрічей. А саме:
Тема 1. «Освітній процес на підприємстві: чи це можливо?» містила обговорення інноваційних форм проведення занять, ознайомлення наставників дуальної форми здобуття освіти з законодавчими актами та нормативними документами щодо організації освітнього процесу та ведення документації в закладі освіти, навчальні програми, навчально-методичне забезпечення, планування роботи наставника та діагностика інформованості наставників із різних питань.
Тема 2. «Ефективна організація освітнього процесу на підприємстві: що треба знати наставнику?» містила рекомендації з підготовки до лекційних, практичних та лабораторних занять, вимоги щодо ведення документації та використання інтернет сервісів і платформ у навчанні, ресурсів для створення інфографіки. Особливу увагу було приділено видам і способам контролю знань здобувачів вищої освіти, ефективному використанню часу на занятті й комунікації з кафедрами та координаторами. Практичний тренінг передбачав контроль модуля здобувачів.
Тема 3. «Педагогічні та соціально-психологічні аспекти роботи наставника при дуальній формі здобуття освіти» була присвячена особливостям мотивації наставництва, вмінням сформувати мету заняття, оцінити результати роботи та іншим важливим питанням диференціації та індивідуалізації навчання. Практичний тренінг містив самоаналіз підготовки та проведення заняття.
В межах теми 4. «Ефективна комунікація наставника зі здобувачем освіти про дуальну форму здобуття освіти» було досліджено візуальну, вербальну комунікацію, особисті, професійні та громадські досягнення й успіхи в самопрезентації. Проведена ділова гра щодо організації самопрезентації.
Тема 5. «Конфлікти при організації дуальної форми здобуття освіти на підприємстві: дієві способи вирішення». В межах теми було розглянуто причини виникнення конфліктних ситуацій, їх симптоми, способи розв’язання та управління. Значна увага приділена профілактиці конфліктів. Ділова гра містила завдання з вирішення конфлікту в системі «наставник – здобувач».
Дописати коментар