У ході інформаційного діалогу здобувачі фахової передвищої освіти ознайомилися зі структурою та основними напрямами роботи Управління захисту прав споживачів. Діяльність стейкхолдерів спрямована на роботу зі зверненнями споживачів, суб’єктами господарювання, проведення роз’яснювальної роботи щодо дотримання законодавства. Крім того, до функціонала фахівців управління захисту прав споживачів включено проведення моніторингу цін, контроль сектору реклами, дотримання вимог антитютюнового законодавства.
Під час зустрічі здобувачі освіти були озброєні знаннями та практичними порадами, ознайомлені з алгоритмом дій щодо захисту споживчих прав у разі придбання неякісного товару чи послуги.
Інформаційний захід пройшов в теплій дружній атмосфері довіри та взаєморозуміння.
Дописати коментар