На інженерно-енергетичному факультеті 30.05.2023 року відбувся методичний семінар, який провела голова науково-методичної комісії факультету, доктор педагогічних наук, професор Ілона Бацуровська.. Тема семінару: «Методичні рекомендації по розробці робочих програм та силабусів».
К контексті семінару розглядались актуальні питання оптимізації розробки робочих програм та силабусів. Під призмою критеріїв оцінювання якості освітньої програми, які окреслені НАЗЯВО, було виокремлено перелік питань, відповіді на які потрібно висвітлити у робочій програмі та силабусі. Серед цих питань наступні:
К контексті семінару розглядались актуальні питання оптимізації розробки робочих програм та силабусів. Під призмою критеріїв оцінювання якості освітньої програми, які окреслені НАЗЯВО, було виокремлено перелік питань, відповіді на які потрібно висвітлити у робочій програмі та силабусі. Серед цих питань наступні:
- Яким чином форми контрольних заходів з дисципліни дозволяють перевірити досягнення програмних результатів навчання?
- Яким чином забезпечуються чіткість та зрозумілість форм контрольних заходів з дисципліни та критеріїв оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти?
- Як визначаються максимальні та мінімальні бали з кожного контрольного заходу дисципліни (поточного або підсумкового) з урахуванням певного рівня набутих знань здобувачами?
- Яким чином і у які строки інформація про форми контрольних заходів та критерії оцінювання доводяться до здобувачів вищої освіти?
- Яким документом викладач користується для проведення контрольних заходів? Яким чином забезпечується доступність таких документів для учасників освітнього процесу?
- Якими є процедури запобігання та врегулювання конфлікту інтересів в процесі вивчення дисципліни?
- Яким чином забезпечується порядок повторного проходження контрольних заходів під час вивчення дисципліни?
- Яким чином викладач та здобувач реагує на порушення академічної доброчесності під час вивчення дисципліни?
- Яким чином матеріально-технічні ресурси (бібліотека, інша інфраструктура, обладнання тощо), а також навчально-методичне забезпечення ОП забезпечують досягнення програмних результатів навчання в межах вивчення дисципліни?
- Яким чином освітнє середовище з дисципліни дозволяє задовольнити потреби та інтереси здобувачів вищої освіти? Як реалізується безпечність освітнього середовища з дисципліни для життя та здоров’я здобувачів вищої освіти?
- Які механізми освітньої, організаційної, інформаційної та консультативної підтримки здобувачів вищої освіти під час вивчення дисципліни?
- Які пропонуються умови під час вивчення дисципліни для осіб з особливими освітніми потребами?
Дописати коментар