Мерчендайзинг та його зв'язок із бухгалтерським обліком

Здобувачі вищої освіти ОП «Облік і оподаткування» 3-4 курсів освітнього ступеня «бакалавр» та 5 курсу освітнього ступеня «магістр» 9 травня мали нагоду поспілкуватися із стейкхолдером, випускницею Уманського національного університету садівництва Світланою Іванівною Залізняк, яка є керівником відділу виробництва компанії «Агентство мерчендайзингу». Наші здобувачі отримали таке запрошення в межах плідної співпраці з Уманським національним університетом садівництва, адже спілкування із практиками – завжди викликає зацікавленість та має результат.

Мерчендайзингом є комплекс заходів у торговельній точці, мета якого – це підвищення попиту на продукцію насамперед шляхом мистецтва представити товар у торговому залі. На перший погляд, це досить далеко від бухгалтерського обліку, але пані Світлана не лише розповіла особливості роботи у такій сфері, але й показала тісний зв'язок облікового процесу та таємниць мерчендайзингу. 

Дякуємо колегам за запрошення, пані Світлані – за цікаву доповідь, а бухгалтерському обліку – за його всеосяжність та багатогранність! 




Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget