У ході лекції Євгеній Бондар розповів студентам про особливості використання цифрових інструментів KeepinCRM, Trello, Obsidian, Sintegrum, WorkSection у проєктному управлінні та організації ефективної роботи команд у сучасних умовах. У ході дискусії здобувачі вищої освіти поставили запрошеному фахівцю багато питань щодо тонкощів рекламного бізнесу, аспектів стратегічного управління підприємством та перспектив інвестиційного клімату у сфері реклами. Лекція-дискусія відбулася англійською мовою, що дозволило студентам не лише покращити розуміння принципів управління сучасними підприємствами, але і розвинути на практиці мовні компетентності.
Науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту та маркетингу щиро вдячні Євгенію Бондарю за цікаву зустріч та змістовні відповіді на питання здобувачів!
Дописати коментар