Участь у вебінарі «Як знайти ділових партнерів і вийти на свій цільовий ринок» від журналу Tourism Intelligence

 Викладачі кафедри готельно-ресторанної справи та організації бізнесу 4 травня 2022 р. взяли участь онлайн-заході за темою «Як знайти ділових партнерів і вийти на свій цільовий ринок». Серед ключових моментів, що було обговорено на вебінарі – це визначення й вивчення цільового ринку для торгових партнерів, та як дослідити та знайти потенційних партнерів на цільовому ринку.

Захід організований Національною асоціацією в’їзного та внутрішнього туризму Молдови (ANTRIM) разом з Асоціацією Індустрії Гостинності України (АІГУ) за підтримки проєкту USAID EDGE Buy-in Moldova Competitiveness Transition Activity. Спікером даного вебінару була Одрі Скотт (Audrey Scott) – стратег із туризму та маркетингу з широким досвідом цифрового маркетингу й розробки турпродуктів. Спікерка відмітила, що нашій туристичній галузі вже зараз потрібно готуватися до майбутнього, адже Україна, після перемоги, стане однією із найбажаніших туристичних дестинацій.

 



Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget