Аргументи проти точки зору: перехресна дискусія на заняттях з дисципліни «Охорона праці в галузі»

На заняттях з дисципліни «Охорона праці в галузі» Вячеслав Курепін канд.екон.наук, доцент кафедри методики професійного навчання активно використовує різні методи навчання студентів. Так на черговому практичному занятті викладач запропонував студентам перехресну дискусію – один з методів розвитку критичного мислення. Для організації перехресної дискусії була обрана тема «Соціальний захист громадян у зв’язку з нещасними випадками на виробництві». 

Під час дискусії були оприлюднені дві протилежні точки зору. На першому етапі кожен учасник записав декілька аргументів на підтримку своєї позиції. Згідно з позицією, студенти об’єдналися у робочі групи, кожна з яких склала перелік аргументів на підтримку своєї думки.

Перша група виступала зі своїм аргументом, друга – його спростовувала та висловлювала свої аргументи. Перехресно перша група спростовувала аргумент другої та висловлювала свій аргумент тощо. Дискусія між двома групами відбувалася жваво та допомогла студентам налагодити ефективну комунікацію.

Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget