Відкрита лекція із HR-менеджером франчайзингового проєкту «Реберня»

02 березня 2023 року науково-педагогічні працівники кафедри готельно-ресторанної справи та організації бізнесу та здобувачі вищої освіти спеціальності «Готельно-ресторанна справа» прослухали відкриту лекцію із Галиною Оринич менеджером з навчання персоналу у Holding of emotions !FEST та HR-менеджером франчайзингового проєкту «Реберня». 

Під час лекції «Чому так важливий сервіс і які з нього вигоди?» студенти дізналися про сутність щирого сервісу та сервісу на «5» зірок, важливість розробки стандартів та протоколів сервісу, а також про нові виклики у сфері гостинності.

Кафедра готельно-ресторанної справи та організації бізнесу дякує Галині Оринич за цікавий матеріал та запрошує до наступних зустрічей!


Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget