Люди, як правило, починають спілкуватися на певну тему. При цьому їхні дії пов'язані з предметом спілкування, який визначає його сутність, дає змогу визначити його спрямованість. Під час ділового спілкування легше встановлюється контакт між людьми, якщо вони говорять «однією мовою» й прагнуть до продуктивного співробітництва. При цьому засадами культури їхнього спілкування є етичні норми та ритуальні правила ділових взаємовідносин, знання й уміння, пов’язані з обміном інформацією, використання способів і засобів взаємовпливу. Велике значення має моральний аспект ділового спілкування.
Етика ділового спілкування базується на таких правилах і нормах поведінки партнерів, які сприяють розвиткові співпраці.
Саме предмету етики ділового спілкування була присвячена кураторська година зі студентами академічної групи ВМ3/1, проведена 16.03.2023 р. Студенти підготували змістовну презентацію про діловий етикет, в якій яскраво розкрили основні правила ділового спілкування.
Куратор Стах КОТ
Дописати коментар