Під час заняття Анікеєнко А.Р. розповіла історію розвитку компанії, особливості менеджменту, кадрової політики та головні цінності підприємства, зокрема «Люди на першому місці» та «Спільне процвітання». Студенти дізналися про корпоративну соціальну відповідальність Samsung, а саме програми для розвитку потенціалу молодих працівників, освітні ініціативи для молоді, розв'язання проблем навколишнього середовища та волонтерську діяльність.
Під час заняття студенти запитали, як правильно перекладається назва бренду, і дізналися, що дослівний переклад – «три зірки», але є інші варіанти, такі як «світлий шлях» або «прагнення кращого».
Науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту та маркетингу Миколаївського національного аграрного університету висловлюють подяку Анікеєнко А.Р. за цікаву лекцію та сподіваються на подальшу співпрацю.
Дописати коментар