На воркшопах представники компаній-роботодавців, таких як EY, KPMG, SoftServe, Genesis, Deloitte, PwC, Хлібпром, ділилися новими методиками та підходами в сфері бізнес-освіти.
Темами воркшопів Uni-Biz Bridge були:
• Як сформувати особистий бренд викладача;
• Work & Study: популярний тренд чи реальне рішення для розвитку талантів?;
• Постановка цілей: інструменти та підходи;
• Стресостійкість – базова компетенція сучасного викладача;
• Діджитал-помічники в підготовці та під час занять зі студентами;
• Тайм-менеджмент: інструменти, пріоритети, планування.
Захід завершився World cafe, де учасники спілкувалися з роботодавцями та створили портрет сучасного студента. Результати воркшопів дозволили викладачам успішно пройти тестування та отримати сертифікати. Висловлюємо подяку організаторам за цінний досвід та інформацію!
Дописати коментар