Участь у тренінгу «Як налагодити управління взаємодії в команді за допомогою бізнес-процесів?»

Науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту та маркетингу та здобувачі вищої освіти факультету менеджменту Миколаївського національного аграрного університету спеціальності 073 «Менеджмент» взяли участь у відкритому засіданні бізнес-клубу HOLDERS, який об’єднує понад 150 підприємців із більш ніж тридцяти галузей.

Під час онлайн-тренінгу на тему: «Як налагодити управління взаємодії в команді за допомогою бізнес-процесів?» здобувачі вищої освіти дізнались про помилки, які допускають власники бізнесу в управлінні командою, розібрались з питанням, як опис бізнес-процесів впливає на взаємодію між співробітниками, зрозуміли принцип «внутрішнього клієнта» та  ознайомились з шляхами оптимізації й автоматизації бізнес-процесів у компанії. 

Науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту та маркетингу дякують організаторам та ментору заходу за можливість отримання корисної та цікавої інформації!

Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget