27 жовтня в межах підписаного меморандуму про співпрацю науково-педагогічні працівники кафедри обліку і оподаткування та педагогічні працівники Вознесенського фахового коледжу МНАУ взяли участь у вебінарі від «Дебет Плюс» на тему «Спрощення процедур обміну інформацією в бухгалтерському обліку бюджетних організацій». Спікери вебінару окреслили два напрями обміну інформацією: імпорт та експорт. Робота з персональними даними працівників; виписками з казначейських програм та клієнт-банків; E-лікарняними з сайту Пенсійного фонду України; реєстрами бюджетних зобов'язань, платіжних доручень та багато чого іншого стало темою для обговорення саме цього вебінару.
Ми отримали певну інформацію про український програмний продукт для комплексного бухгалтерського обліку «Дебет Плюс», у планах надалі – ознайомитися детальніше.
«Тримайте баланс у житті» - кредо компанії «Дебет Плюс»! Підтримуємо, приєднуємося, тримаємо! Щиро вдячні організаторам за змістовний вебінар та сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!
Дописати коментар