Запровадження та використання кейс-методу на занятті

20 лютого 2024 року проведено лабораторне заняття для здобувачів вищої освіти академічної групи ВМ 3/1  спеціальност1 212 – «Ветеринарна гігієна, санітарія і експертизи»  з навчальної дисципліни «Гігієна тварин» на тему: «Гігієна утримання дійних корів» з використанням кейс-методу. Студенти  розбиралися у проблемних питаннях теми командним способом, результат – запропонували можливі рішення і вибрали найкращі з них. Кейс-метод грунтуются на реальному фактичному матеріалі, актуалізує певний комплекс знань, який необхідно засвоїти при вирішенні проблем.

  Здобувачі вищої освіти однієї команди ставили запитання іншій команді за темою лабораторного заняття, для того щоб отримати правильну відповідь.  Упродовж колективного обговорення студенти іншої команди мали можливість отримати один бал за кожну правильну відповідь. Якщо відповідь була не повною чи не правильною, один бал отримували студенти першої команди.

Використовуючи структурований, стиглий, за рівнем складності для магістрів кейс-метод, призначений для розгляду безпосередньо на лабораторному занятті за темою: «Гігієна утримання дійних корів» з дисципліни «Гігієна тварин», передбачав ознайомити студентів із проблемами та знайти рішення самостійно упродовж колективного обговорення, загальної дискусії.

Сподіваємося, що активна творча робота та спілкування під час колективного обговорення теми лабораторного заняття послугують фундаментом для майбутнього становлення  захопливої ситуації, що дозволить фахівцям застосувати різноманітні методи аналізу при пошуку рішення.




                                               Доцент кафедри ветеринарної медицини та гігієни Бондар А.О.



 

факультет ТВППТСБ,кафедра ветеринарної медицини та гігієни

Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget