REVENUE менеджмент в готельному бізнесі

4 жовтня  відбулась лекція для студентів 3 та 4 курсу спеціальності «Готельно-ресторанна справа» в рамках дисциплін «Організація готельного господарства» та «Ціноутворення в готельно-ресторанній справі» 

Лектором виступила Ілона Ремігайло, керівниця готелю Palace Del Mar, м.Одеса; керуюча Green Park Hotel, м. Трускавець та викладач кафедри туристичного і готельно-ресторанного бізнесу ОНЕУ з темою: Формування тарифної політики та підвищення прибутковості готелю

Студенти дізналися про одну з найважливіших та найактуальніших тем у сфері готельного бізнесу. Почали з поняття revenue менеджмент, його місця у готельному бізнесі, розглянули підходи до ціноутворення, розібрали яку націнку ставити чи завжди треба дивитися на ціну конкурентів та взагалі як виявити хто є конкурентами. 



Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget