Використовуючи один з продуктивних методів практичних занять - евристичний метод, Вячеслав Курепін намагався сприяти розвитку критичного мислення студентів. Леонід Винник, студент групи ХТ 4/1 у своїй роботі дослідив заздалегідь поставлене питання. Він сформулював доповідь на основі нормативно-правової бази та Законів України, самостійно зробив деякі пояснення на тему доповіді.
Заняття було побудоване на поєднанні евристичного та сократичного методів, яке передбачало активізацію творчих здібностей студентів, адекватне ставлення до критики, швидке знаходження прикладів, вміння знаходити нові розв’язання проблем, використовувати власний досвід.
Викладач ставив питання, заслуховував лаконічні відповіді на запитання, формував у молоді відчуття поваги до чужої праці, забезпечував співробітництво студентів, викладача і студентів.
Дописати коментар