Узагальнення одержаних знань за допомогою методики критичного мислення

Як відомо, у освіті існує безліч методів навчання, різні типи занять, які переслідують одну єдину мету — засвоєння знань молоддю. Організація інтерактивного навчання припускає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, загальне рішення питань на підставі аналізу обставин і ситуацій.

Одне з таких занять, «Критичне мислення», 16.10.23 року запропонував студентам спеціальності 208 «Агроінженерія» канд.екон.наук, доцент кафедри методики професійного навчання Вячеслав Курепін. Зрозуміло, що структура інтерактивного заняття відрізнялася від структури звичайного. Використовуючи професіоналізм і свій досвід Вячеславу Курепіну вдалося зробити практичне заняття незвичайним, більш насиченим і цікавим. 

Студенти змогли показати вміння логічно мислити та аргументувати свої власні думки і причини, які стоять за власними точками зору. Така методика спонукає молодь до дослідницької творчої активності, створення умов для усвідомлення ними матеріалу, узагальнення одержаних знань. При запровадженні цієї технології знання засвоюються набагато краще, адже інтерактивні методики розраховані не на запам’ятовування, а на вдумливий, творчий процес пізнання, на постановку проблеми та пошук її вирішення.

Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget