До практичного заняття долучився провідний сервіс-менеджер готелю, який ознайомив майбутніх готельєрів та рестораторів з особливостями організації роботи готельно-ресторанного комплексу на узбережжі Чорного моря. Представник готелю розповів здобувачам освіти історію виникнення «готелю з дельфінами», провів змістовну практичну екскурсію готельно-ресторанним комплексом. Здобувачі освіти мали можливість ознайомитися з респектабельним номерним фондом готелю, багатьма ресторанами та барами, які розміщені у різних локаціях комплексу. Студенти побачили на практиці особливості організації обслуговуванням на відкритих майданчиках та біля басейнів. Під час перебування у ресторані «Дельфін» здобувачі освіти зосередили увагу на організації харчування за типом «шведська лінія», розглянули особливості оснащення та устаткування, що використовується у цьому процесі. Також увагу здобувачів зосередили на особливостях функціонування готельно-ресторанного комплексу під час тривалих відключень електроенергії, а саме системі аварійного електрозабезпечення, яка функціонує у готелі.
Підсумовуючи практичне навчання, викладач та здобувачі освіти пересвідчились, що у готелі «НЕМО Готель Резорт & СПА» представлені всі основні та додаткові послуги, що передбачені ДСТУ 4269:2003 «Послуги туристичні. Класифікація готелів» для готелів категорії «*****» (п’ять) зірок. А приємним бонусом для студентів були посмішки дельфінів.
Дописати коментар