Корпоративна культура в індустрії гостинності

9 жовтня відбулась онлайн зустріч студентів групи Грс 2/1 та ТУР 2/1 в рамках дисципліни «Бізнес-етика в індустрії гостинності» з менеджером з корпоративної культури Optima Hotels & Resorts Оленою Ліфіренко на тему «Корпоративна культура в готельно-ресторанній справі».

Пані Олена розповіла про вражаючу географію розміщення закладів та основні бренди мережі; особливості роботи у сфері готельно-ресторанного бізнесу; організаційна структура та розвиток кар’єри у мережі.

Досить корисною була інформація про корпоративну культуру на прикладі мережі «OPTIMA HOTELS AND RESORTS»: стандарти обслуговування, бачення, місію, цінності; прояви корпоративної культури. 

Дякуємо «OPTIMA HOTELS AND RESORTS» та Олені Ліфіренко за змістовну лекцію.

Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget