Професійна–педагогічна підготовка майбутніх інженерів педагогів – це складний, багатогранний і тривалий процес, який здійснюється протягом періоду навчання студентів спеціальності «Професійна освіта(Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» у МНАУ. Однією з основних форм професійної підготовки майбутнього інженера–педагога є педагогічна практика, яка дозволяє синтезувати теоретичні знання та практичний досвід. Навчально– педагогічна практика виступає органічною складовою єдиного освітнього процесу, психолого–педагогічної, методичної та інженерної підготовки майбутнього інженера – педагога.
Особливістю організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) і вищої освіти є дистанційна та змішана форми організації освітнього процесу. Така форма ускладнює проведення педагогічної практики. Деканат ІЕФ висловлює щиру вдячність директору ВПУ 21 Архипову Сергію Володимировичу, заступнику директора Коваль Наталі В’ячеславівні та педагогам училища за надану можливість пройти практику на базі одного з кращих училищ Миколаївської області.
Заступник директора училища Коваль Наталя В’ячеславівна провела для студентів – практикантів першу он-лайн зустріч. На цій зустрічі студенти ознайомились із професіями, спеціальностями та матеріально – технічною базою ВПУ №21. Куратор групи ПО 3/1 доцент кафедри методики професійного навчання Літвінчук С.Б. ознайомила із програмою практики. Педагоги училища відповіли на питання студентів.
Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю заради розвитку професійної освіти Миколаївщини.
Дописати коментар