Erasmus+: хімія навколишнього середовища, формуємо екологічну культуру та екологічне мислення

Виникнення екологічних проблем та шляхи їх вирішення тісно пов'язано з хімією, з її прикладними та теоретичними аспектами. Екологізація хімії дає можливість залучити здобувачів вищої освіти до дослідницької роботи з вивчення стану природного середовища, виховати у них почуття особистої відповідальності за його збереження. 

19.04.23 р. Валерія Іваненко, студентка спеціальності 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» на заняттях з дисципліни «Хімія навколишнього середовища» виконала практичну роботу з оцінки стану навколишнього середовища: «Визначення гідролітичної кислотності грунту методом Каппена». Визначення гідролітичної кислотності за методом Г. Каппена базується на визначенні кількості оцтової кислоти, що утворилась при взаємодії ґрунту з ацетатом натрію (відбувається в декілька стадій), титруванням. Ця кількість і характеризує гідролітичну кислотність.

Друга вправа: «Визначення обмінної кислотності та вмісту обмінного алюмінію в грунті методом Соколова». Метод застосовують для визначення обмінної кислотності та рухомого алюмінію в підзолистих та опідзолених ґрунтах.

Сучасність вимагає від людини уваги до екологічних проблем, зумовлених технічною оснащеністю суспільства та хімічним впливом на природу. Вивчаючи кислотність ґрунтів здобувачі опановують різні методи дослідження, формується в них екологічна культура та екологічне мислення, яке так необхідне освідченій людині.

Безпосередня практична робота з оцінки стану навколишнього середовища дозволяє активізувати самостійну пізнавальну діяльність. Результати закріплюють теоретичні знання, переводячи їх у категорію особистого досвіду.

Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget