31 березня 2022 року в онлайн-форматі відбулося засідання кафедри менеджменту та маркетингу. Обговорено особливості ефективної організації дистанційного навчання згідно з графіком навчального процесу, надання допомоги здобувачам вищої освіти щодо розв’язання питань, які виникають у сучасних умовах.
Узагальнено перелік Міжнародних та Всеукраїнських науково-практичних конференцій, участь у яких рекомендована для науково-педагогічних працівників кафедри та здобувачів вищої освіти. Систематизовано перелік видань, що індексуються в базах даних Scopus і Web of Science, до яких заплановано подання статей науково-педагогічних працівників кафедри, які містять основні результати їх наукової діяльності. Наголошено на обов’язковому дотриманні Кодексу Академічної доброчесності у Миколаївському національному аграрному університеті усіма учасниками освітнього процесу.
Сформовано програму секційного засідання кафедри менеджменту та маркетингу «Розвиток менеджменту та маркетингу в умовах глобальної макроекономічної нестабільності» Причорноморської регіональної науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу «Розвиток українського села – основа аграрної реформи України».
Схвалено надання пропозицій від кафедри менеджменту та маркетингу про наукові досягнення до збірника «Наука в Південному регіоні України (важливі досягнення наукових установ Південного регіону України в галузі фундаментальних, прикладних досліджень та інноваційної діяльності у 2021 році»).
Обговорено нововведення щодо форм підсумкової атестації здобувачів вищої освіти різних рівнів вищої освіти та особливості вступної кампанії 2022.
Дописати коментар