Засідання кафедри менеджменту та маркетингу

31 березня 2022 року в онлайн-форматі відбулося засідання кафедри менеджменту та маркетингу. Обговорено особливості ефективної організації дистанційного навчання згідно з графіком навчального процесу, надання допомоги здобувачам вищої освіти щодо розв’язання питань, які виникають у сучасних умовах. 

Узагальнено перелік Міжнародних та Всеукраїнських науково-практичних конференцій, участь у яких рекомендована для науково-педагогічних працівників кафедри та здобувачів вищої освіти. Систематизовано перелік видань, що індексуються в базах даних Scopus і Web of Science, до яких заплановано подання статей науково-педагогічних працівників кафедри, які містять основні результати їх наукової діяльності. Наголошено на обов’язковому дотриманні Кодексу Академічної доброчесності у Миколаївському національному аграрному університеті усіма учасниками освітнього процесу. 

Сформовано програму секційного засідання кафедри менеджменту та маркетингу «Розвиток менеджменту та маркетингу в умовах глобальної макроекономічної нестабільності» Причорноморської регіональної науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу «Розвиток українського села – основа аграрної реформи України». 

Схвалено надання пропозицій від кафедри менеджменту та маркетингу про наукові досягнення до збірника «Наука в Південному регіоні України (важливі досягнення наукових установ Південного регіону України в галузі фундаментальних, прикладних досліджень та інноваційної діяльності у 2021 році»). 

Обговорено нововведення щодо форм підсумкової атестації здобувачів вищої освіти різних рівнів вищої освіти та особливості вступної кампанії 2022.



Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget