Якісне навчально-методичне забезпечення освітнього процесу забезпечує формування освітнього середовища в закладі вищої освіти, за умов якого зміст освітніх програм в цілому та їхніх окремих компонентів зокрема, діяльність викладачів, навчальна робота студентів, можливості та засоби навчання повністю відповідають сучасним вимогам і програмним цілям підготовки фахівців з вищою освітою.
Досить актуальним під час дистанційної форми навчання є використання методичних вказівок та робочих зошитів. Так, для студентів 2 курсу факультету агротехнологій стали в пригоді розроблені д-р с.-г. наук, професором кафедри рослинництва та садово-паркового господарства Антиповою Л. К. робочі зошити для виконання практичних робіт з навчальної дисципліни «Фітопатологія». На сьогодні розроблено зошити до 4 модулів.
Методичні вказівки, які підготовлено сумісно д-р с.-г. наук, професором Антиповою Л. К. та канд. с.-г. наук, доцентом Кутузаки О. М., стали основою для опановування необхідними знаннями з навчальної дисципліни та роботою над опрацюванням тем практичних робіт згідно з навчальним планом. Практичні заняття з фітопатології покликані реалізувати безпосередній первинний зв'язок теорії та практики.
За допомогою виконання специфічних практичних завдань майбутні фахівці агрономічного профілю мають можливість досягнути очікуваних результатів навчання та здобути дисциплінарні компетентності.
Під час дистанційної форми навчання практичні роботи з дисципліни «Фітопатологія» проводяться за допомогою різних онлайн-платформ та програмних засобів, з-поміж яких: Moodle Миколаївського національного агарного університету, Viber, Telegram тощо. Крім цього, студенти мають можливість надсилати виконані практичні роботи, відповіді на тести і фототести на електронну пошту викладача. Після перевірки надісланих матеріалів вони отримують пропозиції щодо покращення якості практичних робіт та усунення недоліків.
Доступність навчальних матеріалів для студентів – важлива складова дистанційної форми освіти!
Дописати коментар