Гейміфікація вивчення економічних дисциплін


З п’яти трендів сучасного розвитку освіти – дистанційна освіта, персоналізація, гейміфікація, інтерактивні підручники, навчання через відеоігри – чотири належать до гейміфікації. Цей новітній метод навчання вважається допоміжним освітнім інструментом, що дозволяє підвищити пізнавальну активність і мотивацію здобувачів вищої освіти. 

На практичному занятті групи ГРС 2/1 освітнього курсу «Економіка і фінанси готельно-ресторанних підприємств» (тема «Підприємницька діяльність») для відпрацювання soft skills здобувачів вищої освіти доцент кафедри економіки підприємств Ірина Мельник застосувала гейміфікацію шляхом залучення здобувачів вищої освіти до  інтелектуально-пізнавальної гри «МоноГалицинівщина». 

В процесі гри студенти розвинули навички швидкого прорахунку економічних ситуацій, математичного аналізу, діяльності в умовах обмежених ресурсів, розуміння сильних та слабких сторін новостворених об’єднаних територіальних громад, механізму покращення економічних та соціальних об’єктів, діяльності фінансової та банківської сфери.



Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget