Освітні програми підготовки здобувачів вищої освіти обліково-фінансового факультету, орієнтовані на роботодавців

Підготовка здобувачів вищої освіти в університеті відбувається відповідно до освітніх програм. Підготовлені освітні програми враховують пропозиції стейкхолдерів (потенційних роботодавців), що дозволяє забезпечити повне виконання програмних результатів навчання здобувачами вищої освіти, отримання ними відповідних компетенцій.
Програмні результати навчання здобувачів вищої освіти освітньо-професійних програм «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування» містять наступні компетентності:
  • інтегральна компетентність як здатність молодого фахівця вирішувати завдання у сфері професійної діяльності, а також у процесі наукових досліджень, здійснення інновацій;
  • загальна компетентність як здатність молодого фахівця навчатися й бути готовим до засвоєння та застосування набутих знань в умовах виробництва;
  • фахова компетентність як здатність молодого фахівця до засвоєння й реалізації професійних здібностей з огляду на особливості фаху.
Набуття компетентностей здобувачами вищої освіти обліково-фінансового факультету відбувається у поєднанні теоретичного навчання, практичної підготовки в умовах виробництва, спеціалізованих лабораторіях, стажування за кордоном, реалізації права на академічну мобільність, дуальної форми здобуття освіти. Практичні навички здобувачі вищої освіти отримуються під час проходження практичної підготовки в умовах виробництва, стажування й дуального навчання. Розширення сфери практичних навичок значно підвищило рівень готовності молодих фахівців до працевлаштування.
На обліково-фінансовому факультеті підготовлено освітні програми за початковим (короткий) цикл вищої освіти, першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти, другим (магістерським) рівнем вищої освіти. Суттєву роль у формуванні освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти різних рівнів зіграли рекомендації зовнішніх стейкхолдерів, які визначають коло загальних й професійних компетенцій майбутніх працівників підприємств, установ та організацій з огляду на особливості фаху. Оцінка практиків є вагомим пріоритетом у наповненні освітніх програм підготовки, формуванні навчальних планів, визначенні термінів й періодів практичної підготовки здобувачів вищої освіти в умовах виробництва.
Із огляду на потреби ринку праці співпраця із зовнішніми стейкхолдерами (потенційними роботодавцями) є дієвим засобом координації освітньої діяльності та її орієнтації на інноваційні напрями.
Миколаївський національний аграрний університет – втілює ідеї й забезпечує фаховий й особистісний розвиток кожного. Ідеї перетворюються у інноваційний продукт для потреб ринку праці – молодого фахівця, випускника МНАУ!

Успіхів усім випускникам та майбутнім здобувачам МНАУ!

Деканат обліково-фінансового факультету










Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget