Навчаючись в умовах Болонського процесу, здобувачі вищої освіти кафедри методики професійного навчання чітко усвідомлюють, що без практичної складової вони не зможуть реалізувати себе як досвідчених майбутніх фахівців аграрного сектора. Адже для того, щоб працювати на потужних підприємствах, таких як «Ландтех», «Техноторг», «Нібулон», ПАТ «Баштанськийсирзавод» тощо, необхідно мати якісні знання та значний практичний досвід.
Поєднання теоретичної підготовки здобувачів вищої освіти кафедри методики професійного навчання із виробничим процесом дає можливість вже з перших років навчання набиратись досвіду, знайомитись із досягненнями сучасного агротехнічного виробництва. У процесі проходження практики їм демонструють сучасну техніку та дають можливість самим зрозуміти, як працюють ці інноваційні механізми.
Цікаво те, що здобувачі вищої освіти, вивчаючи теоретичний матеріал, завжди більше цікавляться практичним компонентом освітнього процесу. А це означає, що вони прагнуть більше дізнатися про роботу сучасних агротехнічних комплексів, розібратися в складних технологічних процесах. І це зрозуміло, тому що без такого компонента професійної підготовки неможливо сформувати висококваліфікованого фахівця аграрного сектора, який посяде гідне місце в суспільстві. Проходячи виробничу практику, здобувачі вищої освіти кафедри методики професійного навчання вивчають нові тенденції сучасного агротехнічного виробництва, долучаються до процесу праці з такою технікою, набувають практичного досвіду роботи з механізмами, вдосконалюють набуті теоретичні знання на практиці на виробництві.
Отже, таке плідне поєднання науки, освіти і виробництва дає можливість готувати висококваліфіковані кадри для агропромислового комплексу України.
Кафедра методики професійного навчання
Дописати коментар