Учасниками освітнього процесу університету протягом другого семестру поточного навчального року з врахуванням карантинних заходів активно використовувалася освітня платформа Moodle. Практика застосування дистанційних технологій здобувачами вищої освіти дала можливість проводити заняття, консультації із навчальних дисциплін, виконувати індивідуальні завдання, проходити тестування з метою поточного й підсумкового контролю знань.
Модульне об’єктно-орієнтоване динамічне освітнє середовище дозволило у повному обсязі забезпечити освітній процес необхідними засобами та підходами у досягненні програмних результатів навчання здобувачів вищої освіти.
Практичне використання можливостей освітньої платформи дозволило не лише надати здобувачам вищої освіти теоретичний матеріал із навчальних дисциплін, а й провести оцінювання під час заліково-екзаменаційної сесії. Науково-педагогічними працівниками кафедр університету використовувалися й можливості програмного забезпечення Zoom.
Дописати коментар