Результати Всеукраїнського студентського професійного творчого конкурсу проєктів «Територіальний розвиток громад в Україні»

За ініціативою кафедри публічного управління та адміністрування і міжнародної економіки та активної підтримки керівництва факультету менеджменту й Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України на базі Миколаївського національного аграрного університету у 2019-2020 навчальному році вперше було проведено Всеукраїнський студентський професійний творчий конкурс проєктів «Територіальний розвиток громад в Україні». Основною метою та завданням конкурсу було забезпечення інтелектуального самовдосконалення молоді, формування її активної громадянської позиції та залучення до суспільно-громадського життя територіальних громад.
Співзасновниками Конкурсу виступили: Миколаївська районна рада Миколаївської області; Радсадівська сільська об’єднана територіальна громада Миколаївського району Миколаївської області; Миколаївський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій; Регіональна торговельно-промислова палата Миколаївської області; Мамаївська сільська рада Кіцманського району Чернівецької області, Міжрегіональне управління національного агентства України з питань державної служби в Одеській, Миколаївській та Херсонської областях, Автономній республіці Крим та м. Севастополі.
Відзначимо, що членами журі стали вчені з різних університетів, зокрема Миколаївського НАУ, Львівського національного університету ім. Івана Франка, Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», Тернопільського національного економічного університету, Київського національного торговельно-економічного університету, Одеської державної академії будівництва та архітектури, Одеського державного екологічного університету, Подільського державного аграрно-технічного університету, Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Львівського національного університету ім. Івана Франка тощо. Всього на розгляд журі надійшло 33 проєкти із 21 закладу вищої освіти: Тернопільський національний економічний університет; Білоцерківський національний аграрний університет; Подільський державний аграрно-технічний університет; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаник»; Одеська державна академія будівництва та архітектури; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича; Одеський державний екологічний університет; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка; Хмельницький національний університет; ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»; ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»; Львівський національний університет імені Івана Франка; Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова; Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»; Прикарпатський інститут ім. М. Грушевського; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля; Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка; Київський національний торговельно-економічний університет; Національний університет «Львівська політехніка»; Миколаївський національний аграрний університет.
На підставі листа Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» від 31.03.2020 № 22.1/10-778 було прийнято рішення підбити підсумки Всеукраїнського студентського професійного творчого конкурсу проєктів «Територіальний розвиток громад в Україні» за результатами першого етапу II туру.
Оцінювання робіт здійснювало журі шляхом подвійного «сліпого» рецензування за такими критеріями: актуальність проєкту; творчий підхід та наукова новизна дослідження, наявність соціального, економічного або екологічного ефекту; наукова обґрунтованість дослідження; методологічні підходи до ведення наукового дослідження; презентаційні навички, чіткість викладення матеріалу; вміння вести науковий діалог, аргументованість висновків; придатність проєкту для практичного застосування. Після завершення конкурсу переможці були нагороджені дипломами I-III ступенів, дипломами учасників, а їхні наукові керівники нагороджені подяками.
Переможцями конкурсу стали:

Диплом І ступеня
  • Конраде Д.Е., Деделюк В.Р. (Миколаївський національний аграрний університет, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»);
  • Дробітько К.Д. (Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»).


Диплом ІІ ступеня
  • Галунець М.О. (Національний університет «Львівська політехніка»);
  • Барабаш С.О. (ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»);
  • Бойко Л.В. (Київський національний торговельно-економічний університет);
  • Чикурнов О.С., Кучер А.І. (Подільський державний аграрно-технічний університет, Миколаївський національний аграрний університет).

Диплом ІІІ ступеня
  • Балан Ю.Р. (Львівський національний університет імені Івана Франка);
  • Кошик О.М. (Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова);
  • Велічко К.Л., Ларва Ю.Ю. (Тернопільський національний економічний університет);
  • Мартинюк О.І. (Одеська державна академія будівництва та архітектури);

  • Баранюк Д.С., Бастраков Д.А. (Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича);

  • Бурлака Д.Ю. (Одеський державний екологічний університет).







Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget