Дуже насичений день, цікавих знань, кейсів, багато виступів спікерів: Максим Храмов (ресторатор, відкрив понад 70 закладів); Тарас Маселко (PRдиректор Холдингу емоцій «!FEST», Андрій Дромов (співлвсник ресторанів «Truffle»(Одеса), «Галушка» (Київ), бренд-шеф), Дмитро Борисов (власник та бренд-шеф « Ресторани Дмитра Борисова»)
Панельні дискусії, то взагалі супер підхід, коли одночасно декілька спікерів обговорюють проблеми та задачі даючи відповіді на питання слухачів
Теми панельних дискусій :
1. Особливості ресторанного маркетингу ( хто диктує тренди: заклади чи гості? муд чи їжа? завдяки чому вистрілюють заклади; івент-маркетинг? як заклад назвеш так він і попливе. Про неймінг та брендинг . інфлюенс-маркетинг чи онлайн-маркетинг, що краще працює?
2. Гастрономічна Одеса як вона є: від биточків з тюлєчки до неофаршмаку, від інтелігентних ресторанів до продавців кукурудзи на пляжі ( сезонність - основа бізнесу чи ні? на чому тримається сезон в Одесі: на вірі чи картах таро? як зрозуміти, що вже сезон? що є, а чого не вистачає Одесі? чому в Одесу їдуть не цілий рік?
дорого-багато - ресторани по-одеськи)
3. Франшизи та з чим їх їдять. Плюси і мінуси, підводні камені (ресторан як самореалізація або інструмент заробітку? де більше грошей на вході, та який результат на виході ? франшиза - не панацея, що ще треба знати та робити. як розібратись де не кинуть?)
З нетерпінням очікуємо на наступні події, які обʼєднують фахівців галузі та сприяють подальшому зростанню ресторанного бізнесу в Україні!
Дописати коментар