Так, на другій парі доцент кафедри Прогонюк Людмила для здобувачів першого року навчання факультету менеджменту у порядку закріплення першого модулю «Трудове право» провела гру Брейн-ринг. Для ефективності змагального процесу аудиторія була поділена на чотири групи, де шляхом швидкої реакції та наявності відповідного багажу знань мав перемогти найкращий. Саме такими виявилися здобувачі вищої освіти групи МЕН 1/2, які з суттєвою перевагою у 21 бал здобули перемогу. З чим ми їх і вітаємо!
А вже на четвертій парі, методику залучення ігрових технологій у процес навчання відтворила старший викладач кафедри Галунець Наталія для здобувачів вищої освіти першого року навчання спеціальності «Публічне управління та адміністрування» підготувала пізнавальну гру «Що? Де? Коли?» у рамках закріплення вивченого матеріалу навчальної дисципліни «Євроінтеграційна політика України».
Таким чином, викладачі кафедри уміло реалізували поєднання ігрового та змагального методів навчання у практичній складовій навчального процесу і тим самим підвищили інтерес здобувачів вищої освіти до аудиторного (офлайн) навчання.
Отже, введення ігрових технологій у процес навчання допомагає зробити його цікавим, мотивуючим та ефективним.
Дописати коментар