У період воєнного стану освітня система України опинилася перед низкою викликів: пошуком нових підходів до навчання в умовах воєнного стану, реалізацією новітніх форм організації освітнього процесу, необхідністю ефективного застосування інформаційних технологій у процесі підготовки молодих педагогічних і науково-педагогічних кадрів. Ці проблеми були обговорені представниками різних навчальних закладів Миколаєва: МНАУ, МНУ імені В.О. Сухомлинського, ЧНУ імені Петра Могили, МОІППО.
Ст. викладач кафедри економічної теорії і суспільних наук, кандидат філософських наук Суріна Г.Ю. виступила із доповіддю «Освіта сталого розвитку: проблеми і перспективи», в якій розкрила важливість неформального ставлення до впровадження цілей сталого розвитку у повсякденне життя українського суспільства як в умовах воєнного стану, так і в умовах післявоєнного відновлення країни. Освіта для сталого розвитку, на всіх її ланках — дошкільній, середній, вищій освіті, включаючи неформальний та інформальний рівні — постає одним із провідних чинників реалізації цієї глобальної стратегічної програми розвитку під егідою ООН.
Дякуємо керівництву Миколаївської обласної універсальної наукової бібліотеки за надану можливість участі в заході.
Дописати коментар