Перемога у Міжнародному конкурсі з маркетингу

25-26 квітня 2024 року на базі Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку відбувся Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу. Він був організований кафедрою менеджменту і маркетингу факультету бізнесу та соціальних комунікацій, координатором якого виступила декан даного факультету Чукурна Олена Павлівна. У Міжнародному конкурсі взяли участь 40 закладів вищої освіти, було подано на конкурс понад 120 студентських наукових робіт з маркетингу, які охоплювали сучасні тенденції розвитку даної науки, зокрема цифровізації маркетингу, використання штучного інтелекту, маркетингові дослідження ринку криптовалюти. 

Вітаємо Балицьку Діану Олександрівну, здобувачку вищої освіти 4 курсу спеціальності «Економіка» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, з перемогою у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт з маркетингу, яка отримала диплом ІІІ ступеня, та її наукового керівника – доцента кафедри менеджменту та маркетингу Стамат Вікторію Михайлівну. Дякуємо організаторам Міжнародного конкурсу, зокрема Чукурній Олені Павлівна, за чудову можливість презентувати власні дослідження, реалізувати інтелектуальні можливості творчої молоді.

Бажаємо успіхів у подальшому, здійсненні своїх проєктів та щасливої реалізації майбутнього професійного шляху!




Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget