Здобувачі вищої освіти інженерно-енергетичного факультету на даний час проходять заплановану виробничу практику. У нас з’явилася можливість поспілкуватися із ними безпосередньо і визначити, яке враження склала на них дистанційна форма навчання в системі Moodle Миколаївського національного аграрного університету.
Будучи на карантині, здобувачі вищої освіти прагнули ефективно опрацьовувати навчальний матеріал і вчасно надсилати всі роботи. При необхідності, якщо зміст навчання не був повністю зрозумілим, вони користувалися дистанційними засобами, зокрема, онлайн-системою для отримання консультацій з тих чи інших дисциплін. Однак, як зазначають студенти, все це не замінить ні атмосфери, ні безпосереднього спілкування із викладачами, друзями, однокурсниками, тощо, адже це є основа для формування окремої особистості.
Слід окремо зазначити, що за системою Moodle, яка є прозорою, можна порахувати загальну кількість балів за виконані завдання, і це – один із позитивних моментів в дистанційній формі навчання. Отже, означена форма навчання вчить здобувачів вищої освіти відповідальності, самостійності, пунктуальності, формування здатності правильно виставляти пріоритети, ставити цілі, розподіляти функції і відповідальність, критично мислити, вміти організувати себе, планувати і виконувати необхідні завдання. А це і є ті якості, що мають бути сформовані у майбутнього спеціаліста аграрного виробництва.
Інженерно-енергетичний факультет
Дописати коментар