Розвиток життєстійкості студентів під час карантину


Кураторство є однією з основних форм виховної роботи із здобувачами вищої освіти. У своїй роботі куратори тісно взаємодіють із завідувачем психолого-педагогічної лабораторії науково-просвітницьких інноваційних технологій розвитку особистості Рурик Галина Леонідівна. Так, 31 березня відбулася кураторська година для здобувачів другого і четвертого курсів освітньої програми «Облік і оподаткування» та другого курсу освітньої програми «Фінанси, банківська справа та страхування» на тему: «Життєстійкість як один із ресурсів особистості» за участі Галини Леонідівни. Адже сьогодні, коли через пандемію COVID-19 перевірку на міцність проходять не лише країни, економіки, системи охорони здоров'я, але й кожна людина зокрема, це питання стає особливо актуальним.

Під час заняття слухачі дізналися що таке життєстійкість, від чого вона залежить і як її розвинути. Галина Леонідівна поділилася цінними практичними порадами щодо реакції на стресові ситуації, як швидко приймати рішення та діяти в складних обставинах, зберігаючи при цьому внутрішню збалансованість, як розвинути стресостійкість та життєстійкість, що є ключем до подолання життєвих труднощів та відновлення психологічного й фізичного стану після них.

Як підкреслює бізнес-консультант Сельда Койдемір (Selda Koydemir), головне – це пам'ятати: нездатність впоратися з конкретними труднощами не свідчить про те, що вам бракує життєстійкості. Бути стійким в психологічному сенсі – це не означає стояти та не падати. Іноді успіх - це впасти з найменшими втратами й знайти спосіб піднятися.


Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget