На базі факультету менеджменту 20, 23 та 26 квітня відбувалися «Агрополітичні дебати», ініційовані Державною установою «Науково-методичний центр інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих навчальних заходів «Агроосвіта» за методичної підтримки з боку проєкту «Німецько-український агрополітичний діалог». У проведенні І (відбіркового) етапу брали участь аспіранти та здобувачі вищої освіти.Змагалися чотири команди, кожна з яких складалася з трьох учасників:
1 команда: Арзуманова Каміла, Агафонов Андрій, Лаврентович Анастасія;
2 команда: Кучер Андрій, Домбровська Варвара, Тягушева Анастасія;
3 команда: Авраменко Олена, Данілов Максим, Войналович Анастасія;
4 команда: Ткачук Анастасія, Гапешко Анастасія, Льоткіна Тетяна.
Обмін думками відбувався з агрополітичних тем:
1. Придбання землі у власність або оренда – виклики і перспективи для аграрних підприємств і власників земельних ділянок в контексті відкриття ринку землі.
2. Державне управління в аграрному секторі – субсидування та інші форми підтримки або дерегуляція і фокус на моніторинг та дотримання стандартів.
3. Оптимальна структура аграрних підприємств в Україні – великі індустріальні аграрні підприємства або дрібні фермерські господарства
Функціональну компетентність сучасного магістра, аспіранта, знання багатьох позицій, які стосуються не лише їх спеціальності, але і загалом сільського господарства, аграрної політики, уміння вибирати та обґрунтовувати свій вибір оцінювало компетентне журі, до складу якого увійшли: доктор економічних наук, професор Олена В’ячеславівна Шебаніна; доктор економічних наук, професор Іван Іванович Червен; кандидат філософських наук, доцент, заслужений працівник культури України Михайло Федорович Димитров; заступник декана факультету культури і виховання Аліна Миколаївна Борисова-Ярига.
За результатами обговорення переможницею визнано команду у складі: Арзуманова Каміла, Агафонов Андрій, Лаврентович Анастасія.
Представник команди Агафонов Андрій делегується для участі у ІІ (фінальному) етапі в межах зльоту студентських лідерів аграрної освіти.
Дописати коментар