Особливості використання поточних контрольних заходів з облікових дисциплін під час дистанційного навчання

Контрольні заходи, які проводяться в університеті, визначають відповідність рівня набутих здобувачами знань, умінь та навичок змісту програмних результатів навчання. Внутрішню регламентацію організації та проведення поточних контрольних заходів здійснює низка документів МНАУ, зокрема Положення про організацію освітнього процесу у МНАУ, Положення про вдосконалення організації самостійної роботи студентів, Кодекс академічної доброчесності у МНАУ, Положення про порядок оцінювання у МНАУ, Положення про Європейську кредитно-трансферну систему організації навчального процесу у МНАУ, Положення про порядок розробки та затвердження робочих програм з навчальних дисциплін у МНАУ, Положення про силабуси навчальних дисциплін у МНАУ тощо. Водночас, дистанційне навчання вносить деякі корективи у здійснення поточного контролю.

Поточний контроль з облікових дисциплін здійснюється викладачами на всіх видах занять, які під час дистанційного навчання проводяться відповідно до затвердженого розкладу в онлайн-режимі з використанням системи Moodle та платформи Zoom. Основним завданням поточного контролю є перевірка рівня підготовки здобувачів за визначеною темою. 

Основними формами поточного контролю з облікових дисциплін є усне опитування, оцінка виступу здобувачів під час обговорення теоретичних питань, у формі  тестування, підсумкової самостійної та (або) контрольної роботи з теми або змістового модуля, колоквіуму, захисту виконаних завдань у робочому зошиті, формування та захисту презентацій з окресленої тематики, захисту або перевірки робіт, винесених на обов’язкове самостійне опрацювання, перевірки та оцінки виконаних творчих завдань, перевірки та оцінки індивідуальної роботи здобувачів, зокрема й заходів неформальної освіти. 

Є поточні заходи контролю знань з облікових дисциплін, здійснення яких дещо ускладнюється за умов дистанційної форми навчання. Це письмовий експрес-контроль, спостерігання за вирішенням практичних та ситуаційних завдань у робочому зошиті під час практичного заняття, термінологічний диктант, графічний диктант, виконання завдань в ННЛ «Навчальна бухгалтерія». Водночас викладачі облікових дисциплін для забезпечення таких контрольних заходів пропонують здобувачам різні варіанти. Наприклад, завдання для письмового теоретичного експрес-контролю, графічного і термінологічного диктанту викладено у системі Moodle у вигляді тестування із зазначенням граничних термінів виконання. Фото виконаного завдання у робочому зошиті надсилаються здобувачами у групу в Viber, на електронну пошту викладача або прикріплюються у Moodle (за вибором здобувача). Процес роботи в автоматизованій обліковій програми викладачі демонструють онлайн. 

Форми проведення поточного контролю та критерії оцінювання рівня знань визначаються у робочій програмі та силабусі дисциплін, які розміщено у відкритому доступі на сторінці кафедри та у системі Moodle. Форми проведення поточного контролю та критерії оцінювання рівня знань доводяться до відома здобувачів на першому практичному занятті з дисципліни та дублюються у системі Moodle на сторінці дисципліни. Результати поточного контролю є основною інформацією для визначення підсумкової оцінки з дисципліни за змістовим модулем і виставленні атестації.








Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget