З 12 по 16 листопада у місті Одеса було проведено бізнес-тренінг "ІКТ як інструмент для просування бізнесу", в якому взяв участь завідувач кафедри інформаційних систем і технологій Ю.В. Волосюк.
Тренінг відбувся за підтримки Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва «UHBDP» та благодійного фонду «Ласка». Проходження курсу відбулося за фінансової підтримки держави Канади та Ізраїлю. Програму підготовлено Міжнародним навчальним центром ім. Ґолди Меїр на горі Кармель (МСТС, Ізраїль).
Спікерами курсу були:
Ілля Стечкін – кандидат філологічних наук, засновник і директор з маркетингу TechComLab.com, менеджер медіа-проектів високого рівня та сертифікований маркетолог;
Данієль Рапопорт – експерт з PR-технологій, голова прес-служби адвокатської колегії "Елі Гервіц", директор з маркетингу ParetoCapital 80|20 LTD. Israel, член спілки журналістів Ізраїлю.
Було розглянуто доповіді на цікаві та актуальні теми, зокрема:
- інструменти для розробки цифрової стратегії
- конкурентний аналіз;
- інструменти для поліпшення присутності в Інтернеті;
- визначення цільової аудиторії;
- стратегія просування в мережі Інтернет;
- способи реалізації маркетингових цілей;
- підхід до клієнтів та їх потреб;
- комерційне співробітництво;
- лідогенерація, лід-магніти, сегментація і персоналізація, ретаргетінг.
Яскраві презентації бізнес-тренерів, доступне подання теоретичного матеріалу, реальні кейси бізнес-проектів та інтенсивні вирішення практичних завдань впродовж курсу, дозволили слухачам отримати корисний теоретичний матеріал та практичний досвід з використання інформаційних технологій для просування бізнесу.
Дякую ректорові Миколаївського НАУ Шебаніну В’ячеславу Сергійовичу за надану можливість проходження тренінгу!
завідувач кафедри ІСіТ Волосюк Ю.В.
Дописати коментар