Результатом такого спілкування та проведення первинної діагностики здобувачів є виявлення основних характерологічних особливостей, зокрема типу темпераменту, типу мислення, потреб та професійних здібностей. Така інформація опрацьовується та узагальнюється для використання в освітньому процесі. На цьому робота представників Лабораторії із здобувачами вищої освіти не закінчується, а навпаки, продовжується протягом всього періоду навчання, зокрема й за особистим індивідуальним зверненням здобувачів.
Первинна діагностика здобувачів вищої освіти першого курсу заради спрощення процесу їхньої адаптації
У Миколаївському національному аграрному університеті функціонує Психолого-педагогічна лабораторія науково-просвітницьких інноваційних технологій розвитку особистості (далі - Лабораторія), основною метою діяльності якої є психологічне забезпечення навчально-виховного процесу, розвиток і формування професійно-орієнтованої особистості здобувача за умови збереження психологічного здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу, посилення розвивального і виховного компонентів системи освіти. Робота такої Лабораторії є необхідною та актуальною у сьогоденних умовах формування особистості. Рурик Галина Леонідівна, керівник Лабораторії, протягом перших тижнів навчання спілкувалася із здобувачами 1-го курсу спеціальності «Облік і оподаткування» освітнього ступеня «Бакалавр» та «Молодший бакалавр».
Дописати коментар