Використання ігрових технологій в освітньому процесі викладачами кафедри публічного управління та адміністрування і міжнародної економіки

У світовій педагогіці гра розглядається як будь-яке змагання або змагання між граючими, дії яких обмежені певними умовами (правилами) та спрямовані на досягнення певної мети (виграш, перемога, приз тощо). Опираючись на таку концепцію, викладачі кафедри публічного управління та адміністрування і міжнародної економіки розпочали свій робочий тиждень. 

Так, на другій парі доцент кафедри Прогонюк Людмила для здобувачів першого року навчання факультету менеджменту у порядку закріплення першого модулю «Трудове право» провела гру Брейн-ринг. Для ефективності змагального процесу аудиторія була поділена на чотири групи, де шляхом швидкої реакції та наявності відповідного багажу знань мав перемогти найкращий. Саме такими виявилися здобувачі вищої освіти групи МЕН 1/2, які з суттєвою перевагою у 21 бал здобули перемогу. З чим ми їх і вітаємо!

А вже на четвертій парі, методику залучення ігрових технологій у процес навчання відтворила старший викладач кафедри Галунець Наталія для здобувачів вищої освіти першого року навчання спеціальності «Публічне управління та адміністрування» підготувала пізнавальну гру «Що? Де? Коли?» у рамках закріплення вивченого матеріалу навчальної дисципліни «Євроінтеграційна політика України». 

Таким чином, викладачі кафедри уміло реалізували поєднання ігрового та змагального методів навчання у практичній складовій навчального процесу і тим самим підвищили інтерес здобувачів вищої освіти до аудиторного (офлайн) навчання. 

Отже, введення ігрових технологій у процес навчання допомагає зробити його цікавим, мотивуючим та ефективним.






Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget