Про тонкощі роботи готельєрів – на реальному прикладі: здобувачі освіти МНАУ відвідали Optima Рівер Миколаїв

        26 вересня 2025 в рамках ОК «Бізнес-етика в індустрії гостинності» студенти груп ГРС  2/1 та ТУР 2/1 відвідали готель Optima Рівер Миколаїв. 

        Метою заходу було ознайомлення студентів із реальними умовами функціонування сучасного готельного підприємства, практиками впровадження етичних норм у роботі з клієнтами та персоналом, а також формування професійного бачення майбутніх фахівців сфери гостинності.

        Під час зустрічі керуюча готелем пані Тетяна Ковальова поділилась власним досвідом, розповіла про ключові принципи дотримання етичних стандартів у щоденній діяльності – це, зокрема, важливість комунікації та поваги до гостей, вирішення конфліктних ситуацій, правила поведінки персоналу, забезпечення рівності та недискримінації у сфері послуг, баланс між бізнес-інтересами та турботою про комфорт клієнтів.

        Студенти активно долучалися до обговорення та ставили запитання, які стосувалися    впливу корпоративної етики на імідж готелю; системи мотивації та взаємин у колективі; етичних викликів у кризових ситуаціях (переселення гостей, відмова в бронюванні тощо).

        Такі зустрічі сприяють поглибленню практичних знань, формуванню професійних компетентностей та дозволяють студентам зрозуміти, як теоретичні знання з дисципліни «Бізнес-етика в індустрії гостинності» застосовуються у реальному житті.

 

Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget