26 вересня 2025 в рамках ОК «Бізнес-етика в індустрії гостинності»
студенти груп ГРС 2/1 та ТУР 2/1 відвідали готель Optima Рівер Миколаїв.
Метою
заходу було ознайомлення студентів із реальними умовами функціонування
сучасного готельного підприємства, практиками впровадження етичних норм у
роботі з клієнтами та персоналом, а також формування професійного бачення
майбутніх фахівців сфери гостинності.
Під час
зустрічі керуюча готелем пані Тетяна Ковальова поділилась власним досвідом, розповіла про
ключові принципи дотримання етичних стандартів у щоденній діяльності – це, зокрема, важливість
комунікації та поваги до гостей, вирішення конфліктних ситуацій, правила
поведінки персоналу, забезпечення рівності та недискримінації у сфері послуг, баланс
між бізнес-інтересами та турботою про комфорт клієнтів.
Студенти
активно долучалися до обговорення та ставили запитання, які стосувалися впливу корпоративної етики на імідж готелю; системи
мотивації та взаємин у колективі; етичних викликів у кризових ситуаціях
(переселення гостей, відмова в бронюванні тощо).
Такі
зустрічі сприяють поглибленню практичних знань, формуванню професійних
компетентностей та дозволяють студентам зрозуміти, як теоретичні знання з
дисципліни «Бізнес-етика в індустрії гостинності» застосовуються у
реальному житті.

Дописати коментар