Основною метою дуальної форми здобуття освіти є поєднання освітньої складової підготовки молодих фахівців із науково-практичною. Під час навчання молоді фахівці отримують практичні навички в умовах виробництва, що дозволяє їм бути готовими до їхньої кваліфікованої реалізації на робочому місці. Поєднання теоретичних знань із практичним досвідом в умовах виробництва спонукає до розширення компетенцій, які є програмним результатом навчання фахівців.
Дуальна форма здобуття освіти спонукала потенційних роботодавців, які є зовнішніми стейкхолдерами освітнього процесу, підвищити рівень зацікавленості до працевлаштування молоді, які після завершення навчання мають необхідні компетенції з огляду на особливості фахової підготовки.
Використання дуальної форми здобуття освіти здобувачами вищої освіти економічного спрямування значно розширило можливості працевлаштування молодих фахівців, що підтверджує досвід останніх років. Адаптація здобувача вищої освіти до робочого місця відбувається ще під час навчання, що відзначають зовнішні стейкхолдери. Можливості фахової адаптації розширюються з огляду на специфіку об'єкта проходження дуального навчання здобувача вищої освіти, коригуються у програмі дуального навчання.
Готовність молодих фахівців до працевлаштування за спеціальністю, яку вони здобували в університеті, є вагомим якісним критерієм підготовки. А готовність до працевлаштування — є основним програмним результатом навчання.
Досвід дуальної форми здобуття освіти здобувачами Миколаївського національного аграрного університету засвідчує, що коригування освітніх програм й наповнення навчальних планів було здійснено з огляду на пропозиції основних зовнішніх стейкхолдерів, відгуки керівників дуального навчання, здобувачів вищої освіти. З урахуванням якості підготовки фахівців коло потенційних роботодавців для випускників Миколаївського національного аграрного університету є широковаріативним.
Результативність співпраці доводить дієвість реалізації механізму дуальної форми здобуття освіти, зацікавленість сторін у подовженні співпраці роботодавців з Миколаївським національним аграрним університетом. Дуальна форма здобуття освіти реалізується і у межах окремих грантових проєктів.
Набутий досвід Миколаївського національного аграрного університету може засвідчити результативність поєднання освіти, науки і виробництва з огляду на реалізацію основної функції закладу вищої освіти — якісної підготовки фахівців для ринку праці.
Деканат обліково-фінансового факультету
Дописати коментар