Орієнтація освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти обліково-фінансового факультету на запити роботодавців – зовнішніх стейкхолдерів

Підготовка сучасного фахівця у сфері вищої освіти передбачає комбінування різних підходів, які направлені на поєднання фахових здібностей та відповідних соціальних навичок. Формування освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти повинно мати студентоцентрований підхід та передбачати забезпечення швидкої адаптації випускника закладу вищої освіти на робочому місці.
Сучасні критерії проведення оцінювання якості освіти базуються на стандартах і рекомендаціях забезпечення якості у Європейському просторі вищої освіти і містять такі ключові елементи: політика внутрішнього забезпечення якості; розроблення, затвердження, моніторинг та коригування освітніх програм;студентоцентроване навчання, викладання та оцінювання; добір, успішність, визнання та атестація здобувачів; викладацький персонал; навчальні ресурси та підтримка здобувачів; управління інформацією та адміністрування; публічна інформація; циклічне зовнішнє забезпечення якості; академічна доброчесність та корпоративна культура. Оцінка якості відбувається з огляду на наповнення освітніх програм та відповідності компетентностей програмним результатам навчання здобувачів.
Розроблені освітні програми на обліково-фінансовому факультеті містять усі необхідні компетентності з урахуванням особливостей фаху та їхньої відповідності програмним результатам навчання. До розробки, моніторингу та коригування освітніх програм залучені внутрішні та зовнішні учасники освітнього процесу.
Наповнення освітніх програм передбачає поєднання навичок Hard Skills та Soft Skills, що дозволяє забезпечити потреби потенційних роботодавців.
Більшість роботодавців визначають потребу поєднання фахових здібностей – Hard Skills та соціальних навичок – Soft Skills, які дозволяють забезпечити підготовку фахівця, здатного до виконання універсальних навичок. Сучасний бізнес та потенційні роботодавці зорієнтовані на універсальні навички випускника, а саме:  взаємодія з людьми, гнучкість розуму, емоційний інтелект, уміння формувати власну точку зору, критичне мислення, комплексне розв'язання проблем, а також уміння слухати та запитувати, креативність особистості.
Зазначені універсальні навички були визначені базовими і Всесвітнім економічним форумом, що підтверджує актуальність поєднання фахової підготовки та соціальної орієнтації випускника. Особливої актуальності набуває питання у контексті адаптації до онлайн-спілкування.
Роботодавці визначають, що доповнення фахових вмінь може відбуватися вже на робочому місці, під час виконання функціональних обов'язків. Соціальні навички формуються у колективі і повинні бути включені до освітніх програм підготовки у сфері формальної та неформальної освіти.
Співпраця із зовнішніми стейкхолдерами дозволяє сформувати освітні програми з огляду на потреби сучасного ринку праці та забезпечити необхідні універсальні навички як перевагу у побудові кар'єри випускника освітньо-професійних програм "Облік і оподаткування", "Фінанси, банківська справа та страхування", а також поєднати Hard Skills та Soft Skills під час теоретичного навчання та практичної підготовки здобувачів вищої освіти. 




Деканат обліково-фінансового факультету

 

обліково-фінансовий факультет

Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget