24–25 квітня 2025 року на базі Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку відбувся Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу. Захід об’єднав талановитих молодих дослідників із закладів вищої освіти України, Польщі, Болгарії та Казахстану.
Учасники представили понад 150 наукових робіт, що охоплювали широкий спектр актуальних тем: цифрові комунікації, нейромаркетинг, поведінкові аспекти споживання та нові підходи до формування маркетингових стратегій в умовах глобальної нестабільності. Конкурс став важливою платформою для обміну ідеями, налагодження академічних зв’язків і наукового зростання.
З гордістю повідомляємо, що здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Менеджмент» Миколаївського національного аграрного університету – Вікторія Білоус – виборола І місце з науковою роботою «Емоційний маркетинг у бренд-комунікаціях міста» (науковий керівник – к.е.н., доцент Стамат В.М.).
Журі, до складу якого увійшли відомі вчені з України, Польщі, Болгарії, Казахстану та Литви, високо оцінило актуальність теми, глибину аналізу та практичну значущість дослідження.
Щиро вітаємо Вікторію та її наукового керівника з перемогою! Бажаємо нових звершень, натхнення та подальших успіхів у науковій діяльності!

.jpg)
.jpg)

.jpg)
Дописати коментар