Майбутні менеджери взяли участь у семінарі «Навіщо бізнесу інвестувати в PR під час війни? Від впізнаваності до репутації»

30 вересня 2025 року здобувачі вищої освіти спеціальності «Менеджмент» у межах вивчення навчальної дисципліни «Аналіз і контроль підприємства» долучилися до семінару «Навіщо бізнесу інвестувати в PR під час війни? Від впізнаваності до репутації».

Спікеркою заходу була Олександра Погоріла керівна партнерка агенції стратегічних комунікацій U Agency, співавторка подкасту про PR, слова та сенси «НЕ ПІД ЗАПИС».

Учасники семінару мали змогу ознайомитися з важливими аспектами сучасних комунікацій, зокрема комунікаційними трендами 2025 року для лідерів і брендів; покроковим планом дій зі створення ефективної комунікаційної стратегії, що сприятиме особистому та професійному успіху.

Отримані знання допоможуть здобувачам глибше зрозуміти роль комунікацій у бізнесі та сформувати практичні навички для майбутньої професійної діяльності.

Кафедра менеджменту, бізнесу та адміністрування МНАУ щиро дякує спікерці за цінні поради, практичний досвід та мотивацію для майбутніх фахівців у сфері менеджменту. 





Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget