Другий рік поспіль триває співпраця Миколаївського національного аграрного університету та Українського проєкту бізнес-розвитку плодоовочівництва щодо надання робітничої професії «Плодоовочівник» здобувачам вищої освіти факультету агротехнологій. У 2019 році за рахунок співфінансування пройшли навчання та отримали професію 74 студенти.
На початку березня 2020 року, завдяки цій співпраці, розпочалося навчання для 70 здобувачів вищої освіти ІІ курсу факультету агротехнологій із набуття робітничої професії. Але цей рік став особливим: оголошено загальнонаціональний карантин, через що студенти опинилися у полоні своїх комфортних домівок.
Та чи є це приводом для припинення навчання?
Завдяки тому, що викладачі університету використовували сучасні засоби та технології навчання у своїй професійній діяльності й раніше, це не викликало великих ускладнень.
Для спілкування зі студентами та поширення важливої інформації, викладачами створені групи в соціальних мережах Telegram, Viber, Instagram, Messenger.
Для викладання лекційного матеріалу викладачі використовують систему дистанційного навчання Moodle (навчальні дисципліни: «Шкідники і хвороби сільськогосподарських культур», «Плодоовочівництво», «Основи землеробства і екології», «Технології зберігання та переробки продукції рослинництва», «Плодівництво», «Основи правових знань», «Охорона праці», «Інформаційні технології», «Основи галузевої економіки та підприємництва» тощо).
Розроблені комплекси завдань, які дозволяють студентам засвоювати навчальний матеріал більш ефективно:
-плани занять для самостійного опрацювання, які містять необхідний теоретичний матеріал;
-інструкційні карти виконання лабораторно-практичних завдань із методичними рекомендаціями та прикладами виконання типових завдань;
-посилання на різноманітні гіпертекстові документи, навчальні сайти, на яких представлені відео для перегляду та інші навчальні матеріали;
-контрольний лист виконання завдань.
Перевагами дистанційної освіти є:
1. Навчання будь-де та будь-коли. Онлайн це зручно – все що потрібно, щоб розпочати – бажання та доступ до інтернету.
2. Доступність навчальних матеріалів. Студент отримує усі необхідні матеріали, та має змогу повернутися до них у будь-який момент.
3. Зворотній зв'язок. Студент завжди має онлайн зв'язок із викладачами, які контролюють виконання завдань та допомагають у їх розв'язанні.
4. Зручність для викладача. Викладачі, які займаються педагогічною діяльністю дистанційно, можуть приділяти увагу більшій кількості студентів.
Бажаємо успіхів у навчанні нашим слухачам, а ми допоможемо їм отримати знання у будь-якій ситуації.
Дописати коментар