Щоб розширити свої можливості у професії, необхідно розвивати 4 різні групи універсальних компетенцій SOFT SKILLS: соціальні, інтелектуальні, вольові та лідерські. Соціальні компетенції відповідають за успішну взаємодію із людьми: комунікабельність, грамотна письмова і усна мова, уміння виступати на публіці, емоційний інтелект (уміння розпізнавати емоції і мотиви інших людей), гнучкість і прийняття критики. Інтелектуальні компетенції відповідають за постійний професійний розвиток в межах своєї галузі: аналітичний склад розуму; вміння бачити і вирішувати проблему; гарна пам’ять, здатність до навчання, креативність.
Застосування генетично-модифікованих продуктів у багатьох сферах життєдіяльності людства викликає безумовний інтерес і занепокоєння стосовно їх безпечності і можливих наслідків для здоров’я людини. Цьому питанню приділяється особлива увага в освітньому процесі підготовки фахівців різних напрямків, зокрема, спеціальності 212 «Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза». 6 жовтня 2021 року для студентів групи ВетМ4/1 було проведено практичне заняття з дисципліни «Лабораторна діагностика якості та безпечності продукції тваринного та рослинного походження» на тему: «Генетично-модифіковані джерела харчових продуктів» (викладач – доцент Олексій Стародубець). Впродовж заняття студенти розглянули такі питання: основні завдання генної інженерії в галузі харчової промисловості; трансгенні організми і продукти; харчове токсико-гігієнічне оцінювання продукції із генетично-модифікованих джерел. Заняття проведено із застосуванням відеоматеріалів, що мають дискусійний характер. Тому, поставлені в процесі роботи складні питання студенти групи мали змогу вирішувати самостійно із демонстрацією своїх знань і вмінь, що позитивно вплинуло на одержані індивідуальні результати оцінки знань. Таким чином, проведене заняття надало змогу поліпшити як соціальні, такі інтелектуальні компетентності майбутніх фахівців.
Кафедра птахівництва, якості та безпечності продукції
Дописати коментар