В рамках співробітництва Миколаївського національного аграрного університету і ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України (м. Київ) у науково-дослідній темі «Теоретико-методологічні засади проектування технологій навчання в системі відкритої післядипломної педагогічної освіти» 14 грудня 2016 року відбулось експериментальне віртуальне виїзне заняття для слухачів курсів підвищення кваліфікації категорії «Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання закладів ППО». Модератором заняття у Києві і куратором-тьютором слухачів виступила професор кафедри відкритих освітніх систем та ІКТ, кандидат педагогічних наук Ляхоцька Лариса Леонідівна. Віртуальне виїзне заняття у Миколаєві підготувала старший викладач кафедри інформаційних систем і технологій МНАУ, кандидат педагогічних наук Бондаренко Л.В. Заняття було присвячено темі: «Розробка і створення електронного підручника», але його особливість як виїзного полягала у знайомстві із Миколаївським національним аграрним університетом. Тож слухачам було запропоновано скористатися можливостями віртуального туру університетом для ознайомлення із матеріально-технічною базою закладу, також Бондаренко Л.В. розповіла про досягнення і нагороди університету, його наукові видання і проекти, відзначила роботу студентського телебачення МНАУ ТV і коротко познайомила слухачів із діяльністю кафедри інформаційних систем і технологій.
Після знайомства із МНАУ слухачі перейшли до розгляду теми заняття, на якому були висвітлені поняття електронних освітніх ресурсів, зокрема, електронного підручника, його функції та можливості використання в освітньому процесі, типи електронних підручників та їх різні формати і відповідне програмне забезпечення для їх створення. На розсуд слухачів були представлені приклади готових електронних підручників, в тому числі і старшого викладача Бондаренко Л.В. («Методика підготовки дидактичного матеріалу з використанням аудіовізуальних засобів навчання в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників», 2012 р.), обговорені структура, переваги та недоліки електронних підручників. Зворотній зв'язок між викладачем і слухачами забезпечується в синхронному режимі – за допомогою Skype, в разі виникнення запитань в процесі опрацювання матеріалів занять – електронною поштою.
Після знайомства із МНАУ слухачі перейшли до розгляду теми заняття, на якому були висвітлені поняття електронних освітніх ресурсів, зокрема, електронного підручника, його функції та можливості використання в освітньому процесі, типи електронних підручників та їх різні формати і відповідне програмне забезпечення для їх створення. На розсуд слухачів були представлені приклади готових електронних підручників, в тому числі і старшого викладача Бондаренко Л.В. («Методика підготовки дидактичного матеріалу з використанням аудіовізуальних засобів навчання в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників», 2012 р.), обговорені структура, переваги та недоліки електронних підручників. Зворотній зв'язок між викладачем і слухачами забезпечується в синхронному режимі – за допомогою Skype, в разі виникнення запитань в процесі опрацювання матеріалів занять – електронною поштою.
Дописати коментар