Участь представників кафедри економічної теорії і суспільних наук в онлайн-занятті «Практична підтримка усіх учасників освітнього процесу (Мова. Психологія. Інклюзія)»

19 жовтня 2024 року відбулось онлайн-заняття з лінгвістичної, психологічної та інклюзивної галузей «Практична підтримка усіх учасників освітнього процесу (Мова. Психологія. Інклюзія)», організоване представниками освітнього центру «Інтеграл» для вчителів, педагогів та науково-педагогічних працівників.
У програмі заняття передбачався розгляд таких ключових тем, які представили спеціалісти у галузі лінгвістики, психології та інклюзії:
1. Валентина Дроботенко, кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови Київського столичного університету імені Бориса Грінченка виступила з доповіддю на тему «Секрети правильної вимови у повсякденному житті», у якій пояснила роль мовного середовища у розвитку учнів та студентів, зазначила ефективні методики поліпшення мовної комунікації та описала можливості щодо забезпечення рівного доступу до навчальних матеріалів для всіх учасників освітнього процесу.
2. Людмила Дерезюк, магістр психології, арт-терапевт, викладач кафедри медичної психології Міжрегіональної академії управління персоналом представила доповідь на тему «Практичні техніки для ментального здоров’я освітян», у якій звернула увагу на психологічну підтримку вчителів, учнів та їхніх сімей у складних умовах навчання, надала практичні рекомендації для подолання стресу та емоційного вигорання в освітньому середовищі, а також запропонувала спробувати різноманітні техніки для поліпшення ментального здоров’я. 
3. Юлія Шевченко, доктор філософії зі спеціальності «Психологія», спеціальна (медична) психологиня виступила з презентацію на тему «Нетрадиційні арттерапевтичні техніки для дітей з аутизмом», у якій розглянула процес використання інклюзивних методик для забезпечення рівних можливостей для дітей з особливими освітніми потребами, а також порадила методики впровадження інклюзивних стратегій у щоденну практику викладання.
Асистент кафедри економічної теорії і суспільних наук Миколаївського національного аграрного університету Дмитро Конопляник активно долучився до дискусії та поділився досвідом застосування психологічних методик для подолання стресу у навчальному процесі. Особливу увагу було приділено практичним інструментам для забезпечення психологічного комфорту студентів та адаптації навчального матеріалу для різних потреб.
Протягом заходу учасники обмінялися думками щодо важливості комплексного підходу до освіти, який включає як мовну, так і психологічну підтримку, а також інклюзію.
Захід став чудовою платформою для підвищення кваліфікації освітян, обміну досвідом та впровадження нових підходів у навчальний процес.


Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget