19–20 листопада 2025 року відбувся
VII Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу
«Реклама-Фест», який об’єднав понад 280 учасників з України та інших країн.
Миколаївський національний аграрний університет гідно представили здобувачки
вищої освіти факультету менеджменту, які продемонстрували високий рівень
професійної підготовки, креативність та сучасне бачення рекламних комунікацій.
За результатами конкурсу:
Катерина Россошинська отримала диплом
І ступеня;
Олена Швець – диплом ІІ ступеня;
Тіна Бобик – диплом ІІ ступеня.
Науковий керівник – д-р екон.
наук, проф. Полторак А.С.
Такі результати ще раз підтверджують
високий рівень підготовки здобувачів вищої освіти МНАУ та практичну
спрямованість навчання на факультеті менеджменту.
Міжнародний конкурс студентських
наукових робіт з маркетингу «Реклама-Фест» – це простір, де таланти заявляють
про себе, а сміливі ідеї знаходять свій голос.
Колектив Миколаївського
національного аграрного університету висловлює вдячність усім студентам,
викладачам, експертам та партнерам, які долучилися до події, підтримали молодь
та сприяли розвитку творчої індустрії.
Кафедра
менеджменту, бізнесу та адміністрування вітає переможниць та зичить їм нових професійних
досягнень, натхнення і реалізації найсміливіших ідей!
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Дописати коментар