Інклюзивний підхід та волонтерство – волонтерський рух студентського самоврядування обліково-фінансового факультету

«Навіть одна добра справа здатна змінити суспільство, країну та світ на краще»

Студентське самоврядування факультету підготувало та презентувало стартап-проєкт «Інклюзивна освіта та волонтерство».
Сутність стартапу полягає у створенні умов щодо адаптації здобувачів, які мають певні вади здоров’я та потребують допомоги, у тому числі на анонімних умовах, через створення та діяльність групи волонтерів. Інформаційно-консультаційна допомога може надаватися  за участі психолога університету та студентського самоврядування факультету. Передбачено формування відповідного цифрового супроводу процесу надання допомоги, підтримки та реалізації неформальних та інформальних заходів особами, які потребують спеціальних умов інклюзивності – інклюзивний підхід!
Актуальність стартапу полягає у необхідності підтримки осіб, які мають певні вади здоров’я, залучення їх до неформальних та інформальних заходів за потребами та інтересами, створення відповідних умов до здобуття освіти, формування власної освітньої траєкторії, а також психологічна підтримка та реалізація спільних заходів інформаційно-консультаційного характеру та заходів, які передбачені волонтерським рухом здобувачів. Актуальність стартапу має етично-моральний характер, направлений на підвищення рівня толерантності, терпимості та розуміння (емпатії). Особливої актуальності набуває питання через зростання кількості хворих, збільшення рівня травматизму та впливу пандемії на психологічний стан та суспільні настрої.
Практичне застосування стартапу зорієнтоване на здобувачів вищої освіти з урахуванням необхідності формування індивідуальної освітньої траєкторії, яка буде включати підтримку осіб, що мають особливі потреби у навчанні, виховання толерантності, терпимості, емпатичності до інших, а також формування іміджу МНАУ, які соціальновідповідального та сучасного освітньо-соціального центру підготовки молоді та освіти.
Автори стартапу: Василенко Марина, Охота Ніна, Зігунова Софія, Коваль Павло, Вільховацька Анжеліка.
Мета реалізації проєкту: формування інклюзивного освітнього простору як частина соціальної підтримки (соціальної політики) у МНАУ.
Основні завдання: організація супроводу здобувачів вищої освіти із інвалідністю, забезпечення підтримки та консультування щодо вибору соціальних, культурних, освітніх траєкторій, що створює комфортні умови навчання, сприяє формуванню почуття впевненості у собі, ефективного спілкування з однолітками і побудові дружніх стосунків, надає допомогу в майбутній реалізації у професійній сфері.
В організації супроводу здобувачів вищої освіти з інвалідністю в університеті основна роль покладається  на волонтерську діяльність та  волонтерів із студентства (тьюторів).
Волонтери (тьютори), які обирають напрям роботи із особами з інвалідністю, займаються такими видами роботи:допомога при пересуванні в університеті; допомога у побутових питаннях в університеті; відповіді на телефонні дзвінки; допомога при альтернативних методах комунікацій (електронна пошта, Viber, інше); допомога у виконанні розпорядку дня в університеті; планування дня; допомога у прийнятті рішень; підтримка під час занять та позанавчальних заходах; консультування щодо організації навчання, участі у спортивних та культурних заходах; допомога у комунікації із НПП, співробітниками структурних підрозділів університету.
Дякуємо авторам за ідею. Маємо надію на можливості її практичної реалізації у наданні допомоги особам, які її потребують. Долучайтеся до волонтерського руху. 









Деканат обліково-фінансового факультету

 

обліково-фінансовий факультет

Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget